publicidad y comercioEcoEmpreses

Plataforma Ecològica és un espai de publicitat i comerç que neix amb l’objectiu fonamental de proporcionar un espai de difusió per a totes les petites i mitjanes empreses del nostre país que produeixen, elaboren o comercialitzen productes ecològics, perquè aquests productes puguin arribar a un major nombre de consumidors.

A més, Plataforma Ecològica s’estableix com a xarxa ecològica i mitjà de comunicació per identificar i localitzar fàcilment les empreses adscrites a aquest tipus de producció i com a mitjà per incentivar accions conjuntes per a un benefici comú.

En aquesta web podràs distingir diferents espais en l’àmbit de les empreses ecològiques:

1. Productors ecològics
  2. Botigues ecològiques
  3. Restaurants ecològics
  4. Cosmètica
  5. Botigues No alimentàries
  6. Horts

Publicitat i comerç

En cada un d’aquests apartats es poden trobar les empreses ecològiques que han decidit difondre els seus productes a través de la publicitat que ofereix aquest lloc web, proporcionant als consumidors una nova via de comerç per poder gaudir de productes ecològics de qualitat i proximitat.

Amb aquest espai també es busca obtenir una major interacció positiva entre els diferents àmbits que la conformen i una relació més propera amb els consumidors, que permeti l’obtenció de productes ecològics de qualitat correlacionat amb un augment del consum d’aquests productes per part de la població .

Plataforma Ecològica també posa a disposició “la Ecoempresa del mes” un espai únic on les empreses que ho desitgin puguin ensenyar de forma específica a tots els consumidors i la resta d’elaboradors i comerços que puguin estar interessats, la seva filosofia, els seus productes estrella i les principals característiques que els diferencien.

• Productors Ecològicspublicidad y comercio - productors

Plataforma Ecològic ofereix a tots els productors ecològics un espai on la seva empresa sigui clarament visible per a la població i on es mostrin els aspectes més rellevants i diferenciadors d’aquesta.

Els productors que consten en aquest apartat estan classificats segons grups de producte i la localitat on es troben, amb l’objectiu de donar a aquest productors un espai específic i facilitar al consumidor una recerca ràpida i eficaç dels diferents productes que necessita així com amb els restaurants o botigues que puguin estar interessats.

Estarà al avast de tots els consumidors un breu resum de la filosofia de l’empresa, les dades de contacte i direcció d’aquesta, així com del seu lloc web, en cas de què disposi. També estaran disponibles els certificats de què disposa, així com d’una descripció detallada dels diferents productes que ofereix, l’època de l’any en què aquests estan disponibles i altres dades que puguin ser d’interès per al consumidor.

• Botigues Ecològiquespublicidad y comercio

Plataforma Ecològica posa a disposició de les botigues ecològiques que comercialitzen productes ecològics de manera habitual, un espai on publicitar els seus productes ecològics.

Les botigues ecològiques que consten en aquest apartat estan classificades per localitat i tipus de producte que pots trobar, per tal de fer més eficaç la recerca per part dels consumidors i de restaurants o productors ecològics que puguin estar interessats.

Estarà a l’abast de tots els consumidors un breu resum de la filosofia de la botiga, les dades de contacte i direcció d’aquesta, així com del seu lloc web, en cas que disposi, una breu descripció dels diferents productes que ofereix, la època de l’any en què aquests estan disponibles i altres dades que puguin ser d’interès per al consumidor.

• Restaurants Ecològicospublicidad y comercio

En aquest espai Plataforma Ecològica brinda l’oportunitat a tots aquells restaurants que incorporen productes ecològics a les seves cartes i menús regularment, de mostrar al públic el seu compromís amb aquest tipus d’aliments.

Els restaurants que consten en aquest apartat estan classificats per la seva localitat i preu orientatiu, per tal d’agilitzar la recerca per part dels consumidors segons la zona en què estiguin interessats i amb l’objectiu de millorar la interrelació amb la resta d’àmbits.

Estarà a l’abast de tots els consumidors un breu resum de la filosofia del restaurant, les dades de contacte i direcció d’aquest, així com del seu lloc web, en cas que disposi, les certificacions de què disposa, la carta i / o menú realitzada amb els productes ecològics que se serveixen i altres dades d’interès per al consumidor.

• Cosmèticapublicidad y comercio

Plataforma Ecològica posa a disposició dels establiments de cosmètica, un espai on publicitar els seus productes ecològics.

Els establiments que consten en aquest apartat estan classificades pel tipus de productes que comercialitzen i la seva localitat, per tal de fer més eficaç la recerca per part dels consumidors i de restaurants o productors ecològics que puguin estar interessats.

Tots els consumidors podran veure un breu resum de la filosofia de l’establiment, les dades de contacte i la direcció, així com del seu lloc web, en cas que disposi i una breu descripció dels diferents productes que ofereix. Finalment l’usuari també tindrà a l’abast altres dades que li puguin ser d’interès, com tallers i cursos realitzats per l’establiment.

• Botigues No alimentàriespublicidad y comercio

Plataforma Ecològica ofereix a totes les botigues que comercialitzen productes ecològics no alimentaris, un espai on publicitar i promocionar els seus productes ecològics.

Les botigues ecològiques no alimentàries que consten en aquest apartat estan classificades per localitat i segons el tipus de productes que comercialitzen, per tal de fer més eficaç la recerca per part dels consumidors i de restaurants o productors ecològics que puguin estar interessats.

Estarà a l’abast de tots els consumidors un breu resum de la filosofia de la botiga, les dades de contacte i direcció d’aquesta, així com del seu lloc web, en cas que disposi, una breu descripció dels diferents productes que ofereix, ja siguin pinsos, terra ecològica, productes fitosanitaris, trampes per a insectes o altres organismes i tota mena de materials destinats a l’agricultura ecològica, així com altres dades que puguin ser d’interès per al consumidor.

• Hortspublicidad y comercio

Actualment, molta gent busca espais oberts per poder tenir el seu propi hort. Davant d’aquesta necessitat han sorgit moltes empreses que ofereixen parcel·les de terreny a tot tipus de persones, parelles i famílies perquè puguin conrear les seves fruites i verdures en un ambient de tranquil·litat i natura.

Plataforma Ecològica posa a disposició de totes aquelles comunitats verdes que els sigui d’interès un espai on publicitar-se i explicar la seva filosofia de treball, així com tots aquells espais i serveis, relacionats amb l’agricultura i el medi ambient, que ofereixen als usuaris.

Estarà a l’abast de tots els usuaris un breu resum de la filosofia de l’empresa, les dades de contacte i direcció d’aquesta, així com el seu lloc web, en cas que disposi, una breu descripció dels terrenys i parcel·les a disposició i altres serveis o dades que puguin ser d’interès per al consumidor.