Jaume Armengou

REDACTOR ECORECEPTES

Jaume Armengou és una persona amb grans dots per la col·laboració i el treball en equip. El seu compromís i responsabilitat han fet que al llarg de la seva vida professional Jaume Armengou hagi participat en varis projectes de diferents àmbits.

La seva predisposició i il·lusió amb el projecte de Plataforma Ecològica han fet que s’incorpori a l’equip el mes de Maig de 2017, tot i que ha estat implicat en el projecte des dels seus inicis. En aquest sentit la seva passió incondicional de la cuina, els aliments de qualitat i l’interés creixent en l’àmbit de la salut l’han portat a voler col·laborar com a redactor principal de l’EcoReceptes.

L’EcoPlat és una secció de Plataforma Ecològica que es defineix com un receptari ecològic, en el que les receptes publicades periodicament estaran relacionades amb els productes de temporada, respectant l’estacionalitat d’aquests i vinculant al mateix temps aquests aliments principals de les receptes amb els diferents establiments ecològics de Plataforma Ecològica per tal de facilitar a tots els usuaris la cerca dels ingredients.

Una salutació cordial i benvinguts a Plataforma Ecològica!