Premsa

La sala de prensa és l’espai destinat a compartir amb tots els usuaris els continguts que publiquen els diferents mitjans de premsa escrita i premsa audiovisual sobre Plataforma Ecològica.

Premsa escrita i audiovisual

Plataforma Ecologica i Europapress publicacio

El consum de productes ecològics ha experimentat, sens dubte, un creixement notable en els últims anys, gràcies sobretot a l’esforç i constància durant dècades de petits i mitjans establiments que han permès al sector i al propi mercat madurar fins al punt de convertir-se en un mercat clarament a l’alça.

Per aquest motiu, Plataforma Ecològica es constitueix com el primer espai web que dóna als petits i mitjans productors ecològics una via eficaç de visibilitat i publicitat dels seus establiments i / o explotacions, així com dels productes ecològics que produeixen o elaboren.

plataforma ecologica i el mundo financiero publicacio

Plataforma Ecològica és el primer espai web que dóna a les petites i mitjanes empreses ecològiques una via eficaç de visibilitat i publicitat dels seus establiments i / o explotacions, així com dels productes ecològics que produeixen, comercialitzen o elaboren.

Entrevista del diari Penedès Econòmic Aleix Baltà, fundador i director de Plataforma Ecològica. En l’entrevista ens explica què és Plataforma Ecològica i quins objectius està buscant. També ens remarca els motius pels quals va decidir crear aquesta plataforma posant especial èmfasi en el paper dels petits i mitjans productors, comerços locals i restaurants per construir una estructura sòlida que permeti el comerç i la interacció òptima per seguir mantenint un comerç que ha carecteritzat Catalunya i la seva societat des de fa molts anys.
Plataforma Ecològica és un projecte jove, nascut per establir una xarxa d’establiments i productes ecològics que reforci i permeti mantenir aquest model. Per aquest motiu és imprescindible portar tota aquesta informació al consumidor i que aquest descobreixi l’enorme ventall d’espais, coneixements i opcions que té al seu abast.
La premsa local dels diferents municipis catalans és sense cap dubte un mitjà imprescindible per al correcte desenvolupament de qualsevol tipus de comerç que es plantegi construir a Catalunya i que pretengui defensar el consum de productes ecològics a partir d’aquests petits establiments i explotacions.

Minut 16:30

El CCPAE, l’organisme certificador de productes ecològics de Catalunya, parla de Plataforma Ecològica en una notícia publicada al seu web, on cita Plataforma Ecològica com “el nou aparador per als productes ecològics i establiments bio de Catalunya”.

Entrevista a Ràdio Sant Sadurní 107.2 FM i La Xarxa de comunicació local on amb Aleix Baltà, director de Plataforma Ecològica hem pogut parlar del funcionament d’aquest nou espai web que s’ha convertit en la primera xarxa catalana on els usuaris poden trobar contingut informatiu del sector ecològic i al mateix temps els establiments on poder aconseguir aquests productes ecològics.

La Setmana Vitivinícola explica com les petites i mitjanes explotacions i indústries vitivinícoles ecològiques Tenen a super disposició un espai específic mitjançant el qual donar-se a conèixer al consumidor així com la resta del Mercat ecològic participant en super vegada, d’una xarxa de contactes i informació del sector . Recentment s’ha presentat a Vilafranca del Penedès la primera xarxa catalana de comunicació d’establiments i productes ecològics a l’abast del consumidor amb el nombre de “Plataforma Ecològica”.

Recentment s’ha fet la presentació a Vilafranca del Penedès de la primera xarxa catalana de comunicació d’establiments i productes ecològics a l’abast del consumidor amb el nombre de “Plataforma Ecològica”. Els usuaris podran accedir a una pàgina web que les permetrà conèixer els productores ecològics de Proximitat, així com también els establiments comercials de venda d’aquests i els restaurants en què s’ofereix una gastronomia elaborada amb productes ecològics.

Amb el nom de “Plataforma Ecològica”, els usuaris podran accedir a una pàgina web que les permetrà conèixer els productores ecològics de Proximitat, així com también els establiments comercials de venda d’aquests i els restaurants en què s’ofereix una gastronomia elaborada amb productes ecològics.

El diari Tres de Vuit habla de Plataforma Ecológica esmentant, entre d’altres aspectes, que representa un espai d’interacció entre productors, botigues, restaurants i consumidors.

El veterinari Aleix Baltà és el principal impulsor de Plataforma Ecológica, que es presenta com la primera xarxa catalana de comunicació d’establiments i productes ecològics.

Minut 14:20

Ràdio Televisió Vilafranca, el diari multimèdia de l’Alt Penedès destaca el naixement de Plataforma Ecològica, la primera xarxa catalana que implica totes les parts del sector agroecològic, un espai web únic per als establiments del sector de la producció agrària ecològica.

Plataforma Ecològica té l’objectiu de permetre identificar i localitzar fàcilment els establiments adscrits a la producció ecològica que apostin per estar presents en l’espai, així com els productes de temporada que ofereixen cada un; al mateix temps que “emprendre accions en benefici del sector a través de la creació d’una xarxa de dinamització, ajuda tècnica i potenciació de la visibilitat dels establiments i explotacions”, segons cita el medi Ràdio Televisió Vilafranca.

Plataforma Ecològica vol facilitar i difondre informació sobre el comerç i interacció en el mercat ecològic a tots els usuaris, pel que considera imprescindible l’espai EcoBlog, així com també la realització de xerrades i conferències arreu del territori català.

El Gama Extra de Radio Vilafranca entrevista Aleix Baltà, fundador de Plataforma Ecológica, la xarxa catalana de productors, botigues i restaurants ecològics accesible al consumidor. Baltà ens explica com va nèixer el projecte i els punts claus que pretén aconseguir.

La revista El Cargol, magazine del Penedès, parla de Plataforma Ecológica, la primera xarxa d’establecimientos i productes ecològics a l’abast de tots els usuaris. Impulsat per Aleix Baltà, aquest espai web nascut al Penedès vol arribar a estar present en totes les comarques de Catalunya.